Powered By Blogger

zaterdag 3 maart 2012

Onze cafébaas-sportman

Hoi iedereen, 
Ik ben Luc Van Steelandt, geboren en getogen in Haasdonk op 24 november 1954.
Ben gehuwd met Noella Van Houts en hebben één zoon, Glenn, ons dochtertje Joni is drie maand na de geboorte overleden.
Samen met Ann Cool en Dominique De Roeck baat ik café "Den Brigand" uit in het centrum van Haasdonk. Mijn echtgenote Noella baat reeds 21 jaar frituur "t'Krokantje" uit in Haasdonk.
Ik ben steeds op sportief vlak actief geweest, eerst als speler van Red Star Haasdonk en Gerda St-Niklaas, later als wedstrijdloper met Freddy Caluwé, René Cool en Luc Roggeman bij de KLP uit Kruibeke.
Doorheen deze sporten door heb ik steeds met de koersfiets gereden, af en toe eens een wedstrijd rijden was mijn motivatie om steeds wat kilometers te trainen.
Ik hoef dan ook niet te vertellen dat nu ook een van mijn motivaties naar Compostela fietsen gepakt en gezakt is, het avontuur tegemoet.
Samen met Geert, Roger en Theo gaan we er een prachtige fietstocht van maken
We zullen onderweg het wel en wee samen beleven, het verdelen van taken, het overleggen met elkaar, de uitdagingen aangaan, en... misschien al eens pech hebben.
Uit onze besprekingen is gebleken dat het hoofddoel vooral is, genieten van alle dingen die onze tocht in petto heeft op een rustig tempo, dat dit zich ook zal vertalen in een echte vriendschapsband daar ben ik al van overtuigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten