Powered By Blogger

maandag 9 januari 2012

Fietstochtje

Zondag 7 december, fietstocht gedaan met Geert om onze spiksplinternieuwe fietsen te testen, 3 uren onderweg langs mooie Vlaamse wegen, maar na een tijdje speelt de knie weer op, dezelfde stekende pijn waar ik al enkele keren mee te maken had, de pijn is op sommige ogenblikken niet te doen en we besluiten dan maar om onze tocht vroegtijdig af te breken, dit belooft niet veel goeds.
De volgende dag afspraak gemaakt met dokter Vercruyssen en die stelde hetzelfde probleem vast als de vorige keer, het probleem zit hem in het afstellen van de fiets, het zadel vooruit of hoger, dat zou het probleem moeten oplossen, we zien wel.
Nu 9 beurten naar de kini en we zien wel waar we uitkomen.

6 opmerkingen:

  1. Beste Roger,

    Dit is jouw eerste reactie die ik van jou mocht krijgen destijds :

    Carine,
    Ik wens je een heel fijne reis, zonder ongemakken, veel zon en dat je buitengewone mensen meg ontmoeten, in gedachten stap ik elke dag mee, alleen ik zal niet zo moe zijn.
    Veel succes
    Roger uit Haasdonk

    Je hebt mij al die tijd gevolgd en zelfs daarna ook nog.

    Ik wens je een fantastische weg met veel ontdekkingen voor "het kleine". Ik ga je zeker volgen en hoop dat je je doel mag bereiken.
    Of dit Compostella moet zijn ??? wie zal het zeggen. Het onderweg zijn is belangrijker.
    Ik wens je een open geest, veel geluk, en een knie die geen pijn doet.

    Liefs van Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt Carine, we gaan dat zeker proberen om de tocht tot een goed einde te brengen alleen de knie baart me wat zorgen

      Verwijderen
  2. trainen kan afzien zijn. ;-) Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roger,
    Wens jullie (team) een goeie reis, dat alles een beetje naar jullie zin verloopt, zonder te veel tegenslagen en met de nodige fun....
    'K heb ondertussen je fiets al kunnen bewonderen, 't is kwaliteit!!!
    Zo te horen nu nog van die pijnlijke knie af geraken...
    Om topfit de start te kunnen nemen...
    Ma dat zal je wel lukken he!!!
    Allééé... we horen mekaar nog wel!
    Groeten Jos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK zal er alles aan doen om fit aan de start te staan, zijn volop aan het trainen

      Verwijderen
  4. trainen kan natuurlijk afzien zijn, maar we slaan er ons wel doorheen, in iedere geval bedankt voor de steun

    BeantwoordenVerwijderen