Powered By Blogger

dinsdag 21 februari 2012

Onze ouderdomsdeken


Hallo, ik ben Theo Maes,
geboren te Dendermonde op 6 november 1947 en tevens oudste van het gezelschap.
Gehuwd met Frieda De Gendt, vader van 2 dochters  Ann en Els en 1 zoon Maarten & Lindsey.
Opa van 5 schattige kleinkinderen, Liesbeth, Niek, Caroline, Celeste en Senne.
Na 2 jaar gewerkt te hebben in Bornem en vervolgens 38 jaar lang in Mortsel bij Agfa-Gevaert, was de tijd aangebroken om te genieten van het brugpensioen, maar er diende zich een andere uitdaging aan, het plaatsen van zonnepanelen.
In mijn vrije tijd ben ik nog steeds scheidsrechter en voorzitter van zowel KWB als ACW.
Fietsen doe ik al van in mijn jeugdjaren, met de fiets naar school, daarna naar het werk en zelfs naar de voetbalwedstrijden van de reserven.
Deze trip naar Compostela is zowat de vervulling van een jeugddroom die een soort drang naar avontuur en rust gaat concretiseren, om nadien ten volle te genieten van alle mooie herinneringen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten