Powered By Blogger

zaterdag 11 juni 2011

30 mei 2011 - Beste bezoeker van deze blog

Hallo ik ben Roger Vanwynsberghe, geboren op 27 oktober 1950, gehuwd met Annie Van Bogaert, vader van twee jongens Tom en Tim.
Vanaf nu wil ik op regelmatige tijdstippen wat nieuws brengen over onze fietstocht naar Santiago de Compostela samen met enkele vrienden, hoeveel het er zullen zijn , wanneer wij vertrekken en welke route wij  nemen staat op dit ogenblik nog niet vast, dat alles zal beslist worden op onze eerste bijeenkomst die gepland is op 31 mei 2011.
Deze tocht naar Compostela zit al jaren in mijn gedachten, oorspronkelijk was ik van plan deze tocht te voet af te leggen maar sommige mensen hebben mij kunnen overhalen om het toch maar eerst met de fiets te proberen.
Op 1 januari 2011 zette ik een punt achter mijn actieve loopbaan als drukker.
46 jaar lang opgetrokken in weer en wind en daarom acht ik de tijd rijp om op een meer ontspannende manier te gaan genieten van het leven en het fietsen.
61 jaar is een mooie leeftijd om te ontdekken wat er nog zoal leeft in een mens, ik wil zoals zovele voorgangers mij een pelgrim voelen, contacten leggen, nieuwe vriendschappen opbouwen, tegenslagen leren overwinnen
maar vooral mensen ontmoeten op deze unieke tocht.
Ook wil ik mijn echtgenote en kinderen bedanken dat ik deze tocht mag maken, zonder hun steun zou dat zeker niet lukken.
Beste familie en vrienden ik hoop dat jullie ons massaal zullen steunen op deze tocht door af en toe een aanmoedigend berichtje te posten.
Ziezo beste vrienden, de kop is er af, het eerste verhaal is geschreven en ..............er zullen er nog volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten