Powered By Blogger

zondag 29 april 2012

Laatste week

Vandaag binnen een week is het zover, waar ik al jaren naar heb uitgekeken komt nu wel heel snel dichterbij, ik denk dat ik er klaar voor ben maar wanneer ben je er echt klaar voor ?, er komt altijd nog wel iets onverwachts uit de hoek, bagage vergeten, checken, nog eens en nog eens, ik denk dat alles klaar ligt, deze week wordt alles afgewogen, vooral de voortassen dat die zeker hetzelfde gewicht hebben, dat is heel belangrijk voor de wegligging, voor de achtertassen is dat minder van belang, de tent moet ik nog eens nakijken, dat zal maandag gebeuren want de dag is te hoog vandaag, het vrouwtje is jarig en daar wil ik een week voor het vertrek nog alle aandacht aan schenken, ze zal me toch maar vijf weken moeten missen, ben heel dankbaar dat ik deze tocht van haar mag ondernemen.
Verder wil ik alle mensen bedanken die hun steentje hebben bijgedragen om onze tocht goed voor te bereiden en hierbij denk ik aan Hugo en Chris, het Compostela-genootschap, allemaal goede raad van mensen met veel ervaring en kennis en die kennis zullen we zeker nodig hebben.
Verder wil ik ook onze sponsors bedanken maar daar ga ik in een ander artikel wat verder over uitweiden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten